سپاهان موزیک

ساخت وبلاگ

 

دسترسی آسان به لوازم پزشکی ، رویایی تعبیر شده...

رسیدن به تمامی تجهیزات پزشکی به سادگی یک کلیک

این روز ها با گسترش توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی ، تهیه ابزار و لوازم پزشکی شاید حتی نسبت به گذشته دقت و توجه بیشتری را می طلبد. چرا که قطعا رصد همه ی کاهالای موجود در بازار امکان پذیر نبوده و انتخاب از میان تنوع بالای محصولات می تواند کمی سخت باشد.

علاوه بر این، توجه به کیفیت، خدمات پس از فروش، برند کالا و ... در هنگام خرید لوازم پزشکی بسیار حائز اهمیت است که برخی اوقات از قلم می افتد و ما را با مشکلات عدیده ای مواجه می سازد. بنابراین تهیه ی اقلام و لوازم مصرفی پزشکی بایستی حتی الامکان از مراکز و فروشگاه های معتبر انجام گیرد تا شما بتوانید علاوه بر اصل بودن کالا، از ضمانت آن نیز بهره مند شوید.

همچنین امروزه فروشگاه های تجهیزات پزشکی آنلاین می توانند گزینه ی بسیار مناسبی برای خرید آسان و حتی از داخل منزل برای شما باشند. شما به راحتی می توانید اقلام، کالا هاف تجهیزات و حتی دستگاه های پزشکی مورد نیاز خود را تنها با چند کلیک و مطالعه ی کاتالوگ مربوط به آن انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید غیر حضوری آن نمایید. خرید آنلاین همچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد که از میان انواع لوازم پزشکی موجود با برند های مختلف، مناسب ترین مورد را با توجه به بودجه و سلیقه ی خود برای مصارف خانگی و یا مراکز درمانی انتخاب نمایید.

 

تحویل درب منزل کالا از دیگر امکانات خرید آنلاین تجهیزات پزشکی است که حتی امکان پرداخت درب منزل را نیز برای شما فراهم نموده است.

مشاوره خرید آنلاین

در خرید آنلاین همچنین شما می توانید از نظرات کارشناسان فروش سامانه نیز مطلع شده و به راحتی کالای مورد نظر خود را پیدا نمایید.

در گذشته که امکان خرید آنلاین لوازم پزشکی وجود نداشت، افراد و یا ارگان هایی که در شهرستان ها بودند برای تهیه ی اقلام مورد نیاز خود مجبور بودند تا راهی تهران شده و پس از گشتن در مغازه های متعدد و خستگی ها و مشکلات فراوان، خرید های خود را انجام دهند.

اما خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و امکان خرید آنلاین، تهیه و ارسال تجهیزات و کالا های پزشکی به تهران و شهرستان ها آسان شده است و شما می توانید از تمامی مناطق ایران به راحتی به کالا های مورد نیاز خود که تنها در تهران یافت می شوند نیز دسترسی پیدا کنید.

لوازم پزشکی در دسته بندی های مختلفی نظیر وسایل تشخیصی، معاینه، عمومی، درمانی، اتاق عمل، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و ... قرار می گیرند. از این مجموعه می توان انواع گوشی های پزشکی پزشکی، نخ جراحی ، دماسنج، الکتروشوک ، فشار سنج، برانکارد، صندلی تابوره، تخت معاینه مامایی، ژل اولتراسونیک، الکتروکاردیوگرام، اسپیرومتر، سرنگ، ست سرم، پایه سرمکیت های آزمایشگاهی تشخیصی و ... را نام برد.

مشاوره خرید آنلاین می تواند به شما لیستی از بهترین لوازم پزشکی مصرفی را اعلام نموده و با توضیحات و ویژگی هایی از محصول که در اختیار شما قرار می دهد، کمک کند تا انتخابی سریع و مطمئن را تجربه کنید. علاوه بر این مشاوره و خرید آنلاین می تواند مزایا و معایب کالا های مصرفی پزشکی را نیز به شما گوشزد کند تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

 

خرید و فروش لوازم پزشکی

فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی همچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا شما بتوانید اقدام به خرید و فروش لوازم پزشکی نمایید و به این طریق نیاز های خود را در این زمینه برطرف نمایید. البته برای خرید لوازم پزشکی بهتر است از میان انبوهی از فروشگاه های موجود، فروشگاهی را انتخاب کنید که بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار شما قرار می دهد.

در این میان فروشگاه تجهیزات پزشکی در کلان شهر تهران، فروشگاه تجهیزات پزشکی مورد نظر که 15 سال سابقه ی فعالیت مفید در زمینه ی خرید و فروش تجهیزات پزشکی نو و دست دوم را دارد. این شرکت تلاش می کند تا نیاز های روز بیماران، کلینیک ها، درمانگاه ها، بیمارستان ها و دیگر مراکز درمانی سطح کشور را تامین کرده و در جهت اعتلای فرهنگ سلامت در کشور بکوشد.

این فروشگاه که سابقه ی تجهیز بیمارستان، کلینیک، آمبولانس، درمانگاه های پتروشیمی و سکو های نفتی، کشتی ها و ناوگان های حمل و نقل و ... را دارد و با اکثر ارگان ها و سازمان های خصوصی و دولتی کشور نظیر شهرداری، سازمان ملل، هلال احمر، سازمان امداد و نجات، نیروی دریایی سپاه، مپنا و ... همکاری داشته است، تمام توان خود را برای تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز کشور به کار گرفته است.

این فروشگاه تجهیزات پزشکی تهران با شناخت برند های مختلف تجهیزات پزشکی برای انواع کالا های مصرفی پزشکی سعی دارد تا با ابزار و لوازم پزشکی استاندارد و با کیفیت در مقابل حجم وسیعی از بیماری های قرن حاضر مقابله کرده و با اطلاع رسانی درست و صحیح تامین لوازم پزشکی را برای همگان آسان نماید.

خلاصه یک خطی : دقت کنید که هنگامی که شما برای خرید تجهیزات مصرفی پزشکی مورد نیاز خود به مغازه مراجعه می کنید شاید نتوانید توضیحات فروشنده را به خاطر سپرده و حجم بالای اطلاعات دریافتی شما را گیج نماید اما در خرید آنلاین شما می توانید با باز کردن صفحات متعدد، اقدام به مقایسه ی کالای مختلف با یکدیگر نموده و سپس در صورت تمایل، خرید خود را انجام دهید.

 

 

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 383 تاريخ : 22 آبان 1399 ساعت: 6:19

مزایای نمای کامپوزیت ( کامپوزیت نما ) چیست ؟

  • سبک بودن نما

یک دلیل بسیار مهمی که از این نما بسیار استفاده می شود کم وزن بودن آن می باشد،در واقع این ورق ها داری وزنی معادل 5 الی 8 کیلوگرم در هر متر مربع می باشند که قطعا در مقایسه با دیگر نماهای ساختمان نظیر نمای سنگ، نمای شیشه، نمای سیمانی و… دارای وزن کمتری می باشند. 

  • سهولت در مونتاژ

از آنجایی که این نما به صورت خشک اجرا می شود و پنل های ورق نیز وزن کمی دارند، نصب و مونتاژ آنها به راحتی انجام می شود. سبکی ورق ها به صورت کلی در راحتی اجرای نما اثر گذار است و باعث راحتی اجرا و سرعت در اجرا می شود.

  • خاصیت عایق صوتی

ورقهای کامپوزیتی خود تا حدودی عایق صوت و آکوستیک می باشند. علاوه بر این بعد از اجرای نما و ایجاد یک لایه هوا بین دیوار ساختمان و نمای ساختمان، قابلیت عایق صوتی بودن نما افزایش پیدا می کند.

  • تنوع در رنگ

برخی از متریال ها از محدودیت رنگ برخوردار هستند ولی ورقهای نمای کامپوزیت همانند سنگ های جی اف ار سی به دلیل اینکه برای رنگ کردن آن ها از سیستم های پیشترفته ای استفاده می شود، محدودیتی در رنگ و رنگ بندی تقریبا ندارند.

  • مقاومت در برابر حریق

نمای کامپوزیت معمولی هیچ گونه مقاومتی در برابر حریق ندارد و این یکی از مشکلات عمده این نما محسوب می شد. با تولید ورقهای کامپوزیتی نسوز، این مشکل به یک مزیت برای نماهای کامپوزیتی تبدیل شد. نمای ساختمان با ورق های نسوز در برابر حریق کاملا مقاوم می باشد.

  • عملکرد مناسب نمای ساختمان در هنگام زلزله

پنل های ورق کامپوزیت به صورت جداگانه با یک درز ریز نسبت به هم نصب و اجرا می شوند. این باعث می شود که در هنگام زلزله هر پنل به صورت جداگانه عکس العمل نشان دهد و از تغییر شکل های بزرگ در سازه جلوگیری کند.

  • امکان آب بندی نمای کامپوزیت

یکی از مزایای این نما مخصوصا در مکان هایی که باران زیاد است این است که زمان بارش برف و باران امکان نفوذ آب به زیر نما وجود ندارد. زیرا بر روی این نما شیارهایی تعبیه می شود که آب از داخل این شیارها به سمت بیرون هدایت می شود. این شیارها در برابر سایش مقاوم هستند.  در نتیجه هیچ گونه عامل جوی باعث از بین رفتن این نمی شود. به عبارتی این نما در برابر آب، آب بندی شده و آب را برای جلوگیری از نفوذ به زیر نما به بیرون هدایت می کنند.

  • سرعت در اجرا

نماهای خشک به سرعت در اجرا معروف هستند. همچنین سبکی پنل ها و اجرای خشک آنها باعث افزایش هر چه بیشتر سرعت نمای کامپوزیت می شود.

  • اجرای خشک

نمای کامپوزیت به صورت خشک اجرا می شود. نمای خشک مزایای زیادی را به همراه دارد. از مهم ترین آنها می توان سرعت اجرا، سبکی و… را نام برد.

  • امکان ایجاد طرح و شکل روی نما

ورق های کامپوزیت انعطاف پذیری و شکل پذیری بالایی دارند. به همین دلیل می توان روی نمای کامپوزیت انواع طرح ها و شکل های دلخواه را با استفاده از دستگاه هایی مانند سی ان سی ایجاد کرد. این باعث می شود که این نما، نمایی خاص شود.

  • قابلیت تعویض

از آنجایی که هر پنل از ورقها به صورت جداگانه نصب می شود، می توان هر پنل را به صورت جدا تعویض و تعمیر کرد. این یکی از مهم ترین قابلیت های نمای کامپوزیت محسوب می شود. تعویض پنل ها هزینه های تعمیر و نگهداری نمای ساختمان را نیز کاهش می دهد. 

 

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 322 تاريخ : 27 آبان 1399 ساعت: 10:31

رگال لباس چیست و انواع رگال لباس براساس جنس؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با کوهی از لباس‌ و کیف و روسری‌های بهم ریخته داخل اتاقتان مواجه شده‌اید و هنگام رفتن به محل کار یا مهمانی ساعت‌ها دنبال لباس مد نظرتان گشته‌اید و در نهایت با یک لباس چروک شده مواجه شده‌اید. یا اینکه کمد دیواری اتاقتان آنقدر از لباس انباشته شده که همیشه بهم ریخته به نظر می‌آید و ساعت‌ها باید برای مرتب کردن اتاق خود باید وقت بگذارید.

در این حالت یک یک رگال خانگی لباس یا همان چوب لباسی مناسب می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با ما همراه باشید.

امروزه رگال‌ها با طراحی‌های شیکی که دارند می‌توانند یک قسمت زیبا از دکوراسیون داخلی اتاق شما شوند و علاوه بر آن همیشه لباس‌هایتان مرتب و به شکل زیبایی کنار هم قرار بگیرند.

رگال فلزی: 

رگال‌های فلزی از گذشته برای نگهداری لباس‌ها استفاده می‌شدند و امروزه همچنان کاربرد دارند چون این رگال‌ها علاوه بر مقاومت خوبی که دارند قیمت پایینتری نسبت به رگال‌های چوبی نیز دارند. رگال‌های فلزی بیشتر در مغازه‌ها و بوتیک و سالن‌ها استفاده می‌شوند.

 

رگال چوبی: 

نوع دیگر رگال‌های چوبی هستند که علاوه بر نظم دهی زیبایی و طراحی شیکی دارند و در اتاق خواب قسمتی از دکور محسوب می‌شوند. رگال‌های چوبی معمولا دارای طبقه و قفسه‌هایی برای نگهداری کیف و کفش نیز هستند.

 

انواع دیگری از رگال‌ها از ترکیب چوب و فلز ساخته شده که بسیار شیک و عامه پسند هستند.

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 306 تاريخ : 28 آبان 1399 ساعت: 10:29

اسپری خوشبو کننده بدن یکی از وسایل پر کاربرد خانم ها و آقایان است که حتما در کیف لواززم آرایش یک خانم وجود دارد . اسپری های خوشبو کننده انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع کاربرد و سلیقه میتوانید نوع خاصی از آن را انتخاب کنید . اما بهتر است قبل از استفاده از آنها درباره اسپری های خوشبو کننده بیشتر بدانید.

اسپری خوشبو کننده

اگر دقت کرده باشید، حتما در سال های اخیر چشمتان به انواع اسپری های زنانه و مردانه ضدعرق هم افتاده و شاید خیلی از شماها، استفاده از این محصولات سبک، قابل حمل و خوشبو را به انواع مام های قدیمی ترجیح بدهید.

نکاتی درباره اسپری خوشبو کننده بدن

1- انواع اسپری های خوشبوکننده بدن:
اسپری های خوشبوکننده بدن در دو نوع ضدعرق و خوشبوکننده در بازار موجود هستند. انواع ضدعرق آنها، ترکیب هایی به نام آلومینیوم کلراید و آنتی باکتریال دارند که هم می توانند جلوی تعریق بیش از اندازه را بگیرند و هم باعث کاهش حجم باکتری های موجود در دانه های عرق شوند و به این ترتیب، اجازه بدبو شدن زیر بغل را به دلیل تعریق بیش از حد ندهند. این درحالی است که اسپری های خوشبوکننده بدن، فقط حاوی مواد خوشبوکننده اند و کمک چندانی به کاهش میزان تعریق یا کم شدن تعداد باکتری های موجود در عرق نمی کنند. معمولا اثر اسپری های خوشبوکننده از انواع ضدعرق آنها کمتر است زیرا ترکیب بوی عرق با مواد خوشبوکننده موجود در این اسپری ها بعد از گذشت چند ساعت، باعث ایجاد بوی نامطلوبی می شود. اگر جزو افرادی هستید که زیاد عرق نمی کنید یا عرق می کنید اما عرقتان بدبو نیست، استفاده از اسپری های خوشبوکننده بدن را به شما توصیه می کنیم ولی اگر هم زیاد عرق می کنید و هم عرقتان بدبو است، باید از اسپری های ضدعرق که عبارت «anti transpirant» روی آنها درج شده، استفاده کنید.

اسپری خوشبو کننده بدن

قبل از استفاده از اسپری خوشبو کننده باید نکاتی را بدانید

نحوه استفاده:
اسپری های ضدعرق برای پیشگیری از تعریق تولید شده اند نه برای جلوگیری از عرق کردن لباس ها! به همین دلیل اگر می خواهید نتیجه مطلوبی از عملکرد این محصولات بگیرید، باید آنها را مستقیم روی پوست بدنتان اسپری کنید زیرا آغشته کردن لباس به اسپری های ضدعرق، تاثیری در پیشگیری از عرق کردن یا حتی پیشگیری از بدبو شدن ناحیه زیر بغل ندارد. البته می توانید اسپری های خوشبوکننده را مستقیم روی پوستتان نزنید و آنها روی لباستان اسپری کنید اما برخی از این اسپری ها، حاوی ترکیب هایی هستند که تماس مستقیم آنها با پارچه لباس، باعث ایجاد لکه روی آن می شود. بهتر است این را هم بدانید که قبل از استفاده از انواع خوشبوکننده یا ضدعرق اسپری ها، پوست بدنتان باید کاملا خشک و تمیز باشد.
2- بهترین زمان استفاده:
بهترین زمان استفاده از اسپری های ضدعرق برای افرادی که زیاد عرق می کنند، وقتی است که از حمام خارج شده اند و بدنشان کاملا تمیز است و هنوز عرق نکرده اما افرادی که زیاد عرق نمی کنند و عرقشان هم بدبو نیست، بلافاصله پس از حمام کردن نیازی به استفاده از اسپری ندارند. آنها می توانند قبل از خروج از منزل، کمی اسپری خوشبوکننده بزنند تا هم خودشان و هم لباس هایشان بوی ملایم و مطلوبی بگیرد. حواستان باشد اگر زیاد عرق می کنید و عرقتان هم بدبو است، به هیچ وجه بعد از اینکه عرق کردید و بدنتان بو گرفت، از اسپری های ضدعرق یا خوشبوکننده استفاده نکنید. این کار نه تنها بوی عرق را از بین نمی برد، بلکه باعث تند و بدبوتر شدن بدنتان هم می شود. اگر عرق کرده اید و وقت استحمام هم ندارید، ابتدا عرق زیر بغل خود را با یک دستمال کاغذی مرطوب پاک کنید، سپس پوستتان را با دستمال دیگری خشک کنید و بعد از آن، کمی اسپری ضدعرق بزنید. اسپری های ضدعرق، حاوی مواد خوشبوکننده هم هستند و نیازی به استفاده جداگانه از اسپری های خوشبوکننده برای کسانی که از ضدعرق ها استفاده می کنند، نیست. یک نکته دیگر اینکه بدن ما در طول خواب شبانه، فعالیت خاصی ندارد و به همین دلیل هم عرق چندانی نمی کند بنابراین بهتر است حتی در صورت استحمام شبانه، کمی به پوستتان استراحت بدهید و آن را پیش از خواب آغشته به انواع مام و اسپری نکنید. می توانید مام ها و اسپری های ضدعرق را بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب، استفاده کنید.
3- موارد منع مصرف :
هرچند استفاده از اسپری های ضدعرق و خوشبوکننده بدن برای تمام افراد در گروه های سنی و جنسی مختلف مجاز است، اما محدودیت هایی هم در استفاده از این محصولات برای برخی از افراد وجود دارد. مثلا اگر اولین مرتبه پس از استفاده از یک نوع اسپری خاص، دچار خارش پوستی شدید، باید بدانید که به ترکیب های موجود در آن محصول خاص، حساسیت دارید و باید دور مصرف آن را خط بکشید. استفاده مداوم از اسپری هایی که باعث خارش زیر بغل می شوند هم می تواند به مرور زمان پوست این ناحیه را تیره تر کند زیرا خاراندن مکرر پوست، باعث افزایش فعالیت رنگدانه های پوستی و در نتیجه، تیره تر شدن رنگ آن می شود. احتمال ایجاد حساسیت در اثر استفاده از اسپری های ضدعرق در افرادی که مبتلا به اگزما هستند هم بیشتر است. به کسانی هم که پوست زیر بغل خود را در اثر اصلاح با تیغ بریده اند، توصیه می شود برای پیشگیری از سوزش زخم ها و ایجاد حساسیت در این ناحیه، تا مدتی سراغ اسپری های ضدعرق حاوی الکل نروند و از انواع بدون الکل آنها استفاده کنند. افراد مبتلا به آسم و آلرژی یا بیماری های تنفسی هم نباید از انواع خوشبوکننده ها و ضدعرق هایی که به صورت اسپری در بازار موجود هستند، برای کاهش تعریق استفاده کنند زیرا احتمال استنشاق ذرات و ترکیب های موجود در اسپری ها هنگام استفاده از آنها وجود دارد و ممکن است آسم و آلرژی را تشدید کند.

منبع : https://haftrange.com/product-category/buy-spray/

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 307 تاريخ : 27 آبان 1399 ساعت: 11:20

رنت خودرو چیست: رنت (RENT) به معنی اجاره است که رنت خودرو یعنی شما وسیله نقلیه‌ای را به صورت اجاره (امانت) در اختیار خواهید گرفت و بدون راننده از آن استفاده می‌کنید تا بتوانید لذت یک رانندگی رویایی را محقق سازید اما فقط این نیست که شما برای تحقق رویاهای‌تان یک خودرو را اجاره کنید، بلکه می‌توانید برای انجام قرارهای کاری خود در عقد قراردادهای بزرگ با یک خودرو لوکس به سر قرار بروید یا اینکه در سفر های تفریحی خود برای مثال میتونین از رنت ماشین در کیش استفاده کنید. خدمات اجاره خودرو و مزایای اجاره خودرو را به در تیتر زیر عنوان خواهیم کرد.
 
خدمات اجاره خودرو:
 
اجاره خودرو بدون راننده
 
اجاره ماشین ترانسفر فرودگاهی
 
اجاره ماشین VIP&CIP  ویژه ارگان های شخصی و دولتی
 
اجاره ماشین عروس
 
خدمات اجاره خودرو کمیل
 
مزایایی اجاره خودرو:
 
گاهی اجاره ماشین‌های بزرگ برای رفتن به سفری تفریحی با تمام اعضای خانواده بسیار کاربردی و سرگرم کننده است. در حقیقت برخی آژانس‌های اجاره خودرو، خودروهای سنگین با ظرفیت بالا برای تحقق بخشیدن به این اهداف را عرضه می‌کنند.
 
گزینه‌ای عالی برای تعطیلات:
 
اگر به هنگام سفرهای تفریحی از خودروی شخصی خود استفاده کنید، هزینه‌های مربوط به استهلاک زیادی برای آن در دراز مدت پرداخت کنید و به منظور اجتناب از پرداخت این دست هزینه‌ها استفاده از این گزینه به هنگام رفتن به سفرهای تجاری یا تفریحی به شدت توصیه می‌شود.
 
سرویس کیفیت:
 
فارغ از اینکه با خودروی اجاره‌ای خود به کجا سفر می‌کنید، اگر در هر زمان در حین دوره کرایه ماشین، خودرو شما خراب شود، به‌راحتی و بدون پرداخت هزینه‌ای اضافه می‌توانید آن را تعویض کنید. این یکی از بزرگترین مزایای آنها در سفرهای طولانی به حساب می‌آید.
 
شما محدود به مکان خاصی نخواهید بود:
 
شما محدود به هتل، تفرجگاه یا محدوده پیاده روی اطراف آن نخواهید بود و می‌توانید با خودروی اجاره‌ای خود به هرجایی که می‌خواهید بروید.
 
نیازی به تکیه و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ندارید:
 
زمانیکه از ماشین‌های اجاره‌ای استفاده می‌کنید نیازی ندارید که دیگر منتظر وسایل حمل و نقل عمومی باشید و برنامه روزانه خود را بر اساس برنامه‌ریزی آنها تنظیم کنید.
 
درباره مجموعه اجاره خودرو:
 
اجاره دهنده و خودروهای روز دنیا، با بیش از 10 سال سابقه کار، این شرکت با دارا بودن ناوگان خودرویی مشتمل بر 76 خودرو اعم از داخلی و خارجی خوشنام‌ترین اجاره ماشین در کشور است. گذشت سالیان طولانی در صنعت اجاره خودرو بدون راننده و نمود کلی حرفه اجاره خودرو، مجموعه اجاره ماشین کمیل با بهره برداری و با استفاده از تجربیات شرکت‌های بزرگ و قدیمی بین‌المللی اجاره ماشین بدون راننده خصوصا شرکت‌های آمریکایی و اروپایی فعال در زمینه اجاره اتومبیل بدون راننده و با مطالعات دقیق و تدوین نقشه راه برای ارائه بهترین خدمات با بهترین و بالاترین کیفیت نسبت به سایر فعالان در عرصه اجاره ماشین بدون راننده پا به عرصه صنعت اجاره خودرو در ایران گذاشت.
 
مدارک لازم اجاره خودرو برای اتباع ایرانی و مسافران خارجی
 
مدارک لازم برای اجاره خودرو برای اتباع ایرانی:
 
1-یک فقره چک به مبلغ خودروی اجاره ایی
 
2-کارت شناسایی معتبر
 
3-گواهینامه
 
4- «فقط و فقط» یکی از موارد ذیل:
 
الف: 10 درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای اجاره خودرو های ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)
 
ب: سند ملکی به نام متقاضی
 
ج: توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن به شرکت
 
مدارک لازم برای اجاره خودرو برای اتباع خارجی:
 
1-کارت شناسایی معتبر
 
2-ویزا و پاسپورت متقاضی
 
3-تصویر بلیط رفت و برگشت متقاضی
 
4-گواهینامه
 
10-5 درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (به ریال و یا سایر ارزهای خارجی) (برای خودرو های ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)
 
نکته مهم درباره اجاره خودرو که باید بدانید:
 
مدارک و وجه نقدی که موسسات اجاره خودرو دریافت می کنند در بسیاری از مواقع وجه نقد یا مدارک را عودت نمی‌دهند و یا برای عودت آن بهانه تراشی کرده و برای شما دردسر ایجاد می‌کنند و برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی پیشنهاد می‌کنیم:
 
قبل از انجام هر گونه معامله از معتبر بودن آن موسسه و سوابق کاری آن اطمینان حاصل کنید.
 
با توجه به اینکه برخی افراد سودجو با نام موسسات معتبر فعالیت می کنند این موسسه اعلام می‌کنید که این سایت تنها سایت رسمی اجاره خودرو طباطبایی است و شماره مندرج در همین سایت مورد تایید بوده و در قبال افراد سودجویی که با نام این موسسه فعالیت کنید، هیچگونه مسئولیتی ندارد.

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 333 تاريخ : 11 آبان 1399 ساعت: 9:30

حسابداری چیست ؟ به بیانی ساده حسابداری یک زبان است. زبانی که راجع به موقعیت مالی یک سازمان اطلاعاتی را فراهم می‌کند. اگر یادگیری حسابداری را آغاز کنید در اصل شروع به آموختن این زبان تخصصی کرده‌اید. با یادگیری زبان حسابداری می‌توانید عملیات مالی هر نوع سازمانی را بفهمید و با آن ارتباط برقرار کنید و همچنین دوره حسابداری برگزار کنید؛ زیرا اطلاعات مورد نیاز اغلب سازمان‌ها بسیار شبیه به هم هستند و می‌توان آنها را در سه دسته‌ی اصلی طبقه‌بندی کرد: اطلاعات عملیاتی، اطلاعات حسابداری مالی، و اطلاعات حسابداری مدیریتی.

 

 


۱. اطلاعات عملیاتی

این دسته شامل اطلاعاتی است که به صورت روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد تا یک سازمان بتواند کسب‌وکار خود را هدایت کند. برای نمونه حقوق کارمندان باید پرداخت شود. فروش‌ها باید ثبت شوند. مبالغ بدهی به سازمان‌ها و اشخاص دیگر باید نگهداری شوند. پول‌های سازمان باید تحت کنترل باشند. بدهی‌های مشتریان به سازمان باید بررسی شود و صورت دارایی‌ها باید شرح داده شوند. فهرست این نوع از فعالیت‌ها طولانی است. اطلاعات عملیاتی بیشترین حجم اطلاعات حسابداری را به خود اختصاص می‌دهند و مبنای دو دسته‌ی دیگر اطلاعات حسابداری را فراهم می‌کند.

۲. اطلاعات حسابداری مالی

این اطلاعات را مدیران، سهامداران سازمان، بانک‌ها، بستانکاران، دولت، عموم مردم و… استفاده می‌کنند تا درباره‌ی سازمان و عملکرد آن تصمیم بگیرند. سهامداران می‌خواهند ارزش سرمایه‌گذاری خود را بدانند تا برای خرید یا فروش سهم‌شان تصمیم بگیرند. بانک‌ها و بستان‌کاران مایل‌اند بدانند آیا سازمان توانایی بازپرداخت بدهی‌هایش را دارد؟ مدیران می‌خواهند بدانند سازمان‌ آنها در مقایسه با سایر شرکت‌ها چطور عمل کرده است؟ اگر هر سازمان برای ثبت موقعیت مالی سیستم خاص خود را به کار می‌گرفت استخراج این نوع اطلاعات کار بسیار دشواری می‌شد. اطلاعات حسابداری مالی در مورد قوانین پایه‌ای مربوط به نحوه‌ی گزارش‌دهی است و هدف یکپارچگی گزارش‌های مالی را دنبال می‌کند.


حتما بخوانید: ۶ دلیل عالی برای سرمایه گذاری در بورس

۳. اطلاعات حسابداری مدیریتی

مدیران برای اتخاذ بهترین تصمیم برای سازمان نیاز به اطلاعات خاصی دارند. آنها از این اطلاعات برای سه عملکرد اصلی مدیریتی شامل برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل بهره می‌برند. اطلاعات مالی برای تعیین بودجه، تحلیل گزینه‌های مختلف بر مبنای هزینه، تعدیل برنامه‌ها به موازات نیاز‌های تازه و کنترل و نظارت بر کارهای در حال اجرا به کار می‌رود.

اطلاعات حسابداری مدیریتی - حسابداری چیست

چنان که می‌بینید حسابداری سیستمی چندجانبه است که افراد متفاوتی با نیاز‌های گوناگون در آن دخیل هستند. با در نظر داشتن کاربردها و استفاده‌های متنوعی که اطلاعات حسابداری دارد، پاسخ انجمن حسابداری آمریکا به این سؤال که حسابداری چیست ؟ از این قرار است: «فرایند شناسایی، اندازه‌گیری و انتقال اطلاعات اقتصادی به منظور فراهم کردن امکان قضاوت و تصمیم‌گیریِ مبتنی بر اطلاعات برای افرادی که از این اطلاعات استفاده می‌کنند.»

برای اینکه استفاده از اطلاعات مالی آسان باشد، حسابداری باید بر مبنای قوانین و قواعد خاصی که به آنها «اصول» می‌گوییم انجام شود. اصول حسابداری قوانین یا قواعدی را فراهم می‌کند که فعالیت‌های حسابداری را هدایت می‌کنند. این قوانین اصول حسابداری پذیرفته‌شده‌ی همگانی (Generally Accepted Accounting Principles) یا به اختصار (GAAP) نامیده می‌شوند. این اصول توسط هیئت استانداردهای حسابداری مالی تعیین شده که یک کارگزار غیردولتی متشکل از حسابداران و مشارکت‌کنندگانی از صنایع و سازمان‌هاست. دلایل قانع‌کننده‌ای برای سازمان‌ها، از ممیزی گرفته تا گزارش درآمدها برای درخواست وام از بانک، وجود دارد که به یک استاندار توافق‌شده‌ی کلی پای‌بند باشند.

نتیجه‌ی نهایی به دست آمده از تمام این اطلاعات حسابداری چیست ؟ دلایل نگهداری اطلاعات حسابداری را گفتیم. نتیجه‌ی نهایی ثبت تمامی این اطلاعات تهیه‌ی صورت‌های مالی است. صورت‌های مالی امکان از نظر گذراندن موقعیت مالی یک سازمان را در یک نگاه فراهم می‌کنند. صورت‌های مالی خلاصه‌هایی از اطلاعات عملیاتی فراهم می‌کنند که افراد درون و بیرون سازمان از آنها استفاده‌ی فراوانی دارند. صورت‌های مالی در یکی از این دو دسته‌ی کلی قرار می‌گیرند:

گزارش وضعیت/ موجودی: این صورت‌های مالی وضعیت مالی یک سازمان را در یک لحظه‌ی مشخص زمانی نشان می‌دهند.

 

گزارش جاری: این صورت‌های مالی جریان اطلاعات مالی را در یک بازه‌ی زمانی نشان می‌دهند.

  • گزارش جاری مانند فیلم است.
سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 314 تاريخ : 12 آبان 1399 ساعت: 9:28

مزایای استفاده از تالار­ پذیرایی

به طور کلی تالار­ پذیرایی به مکانی گفته می­شود که از آن برای تجمعات مختلف(اغلب بیشتر از 50 نفر) با اهداف متفاوتی چون مجالس ترحیم، عروسی، قرار­های کاری، برگزاری میهمانی، همایش و … استفاده می­شود. تالار­ها ساختمان­هایی بزرگ و مسقف هستند و اغلب در داخل شهر­ها یا در حاشیه آن­ها ساخته می­شوند.

البته با توجه به لوکیشن و موقعیت مکانی، هر تالار می­تواند دارای یک باغ یا فضای سبز مختص خود نیز باشد. امروزه نیز در شهر­های صنعتی که با کمبود فضای سبز مواجهیم، برخی از طراحان با استفاده از فناوری­ها و تکنولوژی­های مختلف بر روی پشت بام تالار­ها فضای سبز مصنوعی که به اصطلاح Roof Garden  گفته می­شود ایجاد می­کنند.

تفاوت­ میان تالار­ها و باغ تالار­ها:

از تفاوت­ میان تالار­ها و باغ تالار­ها می­توان به این موضوع اشاره کرد که تالار­ها ساختمان­هایی مسقف و اغلب بدون فضای سبز هستند؛ در صورتی که باغ-تالار­ها اغلب بدون ساختمانی مسقف هستند و مراسم اصلی در باغ­­های مزین شده و آماده مراسم برگزار می­شود. از دیگر امکانات تالارهای پذیرایی می­توان به تهیه غذا، میوه و شیرینی، آماده­ سازی سفره عقد برای مراسم­های عروسی، ارائه گروه­های عکاسی و فیلمبرداری، معرفی گروه­های موسیقی و … اشاره کرد.

مزایای استفاده از تالار­های پذیرایی

مزایای استفاده از تالار­های پذیرایی

گرفتن میهمانی­ های بزرگ و شرکت در مجالس قطعا لذت­بخش است. اما برنامه ریزی دقیق و اجرای کارهای مربوط به آن مانند تهیه لیست از میهمانان و دعوت آن­ها، تهیه غذا، چیدمان و دکوراسیون مناسب و … به تنهایی از پس یک نفر بر نمی­آید. جهت تسهیل در انجام این امور، رزرو یک تالار پذیرایی برای برگزاری جشن­ها، میهمانی­ها، عروسی و …  انتخاب بسیار مناسبی می­باشد. در ادامه به بررسی برخی از مزایای شگرف تالار­های پذیرایی می­پردازیم.

سرویس پذیرایی آسان:

بدیهی است که غذا از مهم­ترین بخش­های هر میهمانی و رویدادی است. در تالارهای پذیرایی با توجه به حضور آشپزهای حرفه­ای می­توانید هر غذایی را از میان­وعده­ها گرفته تا غذای اصلی، دسر و نوشیدنی­ها و … با اطمینان از منو سفارش دهید و به راحتی برای میهمانانتان سرو کنید.

سرویس پذیرایی آسان

تمیزی و نظافت:

تعداد بالایی از میهمانان را در خانه­تان تصور کنید! طبیعتا تمیز نگه داشتن خانه حین میهمانی و همزمان شست و شوی ظروف کثیف امری غیرممکن به نظر می­رسد. اما در یک تالار پذیرایی با توجه به این که تمیز نگه ­داشتن تالار و مرتب بودن آن در درجه اول اولویت دارد، تمام امور مربوطه توسط کارکنان آموزش دیده به بهترین شکل ممکن انجام می­گیرد و در تمام مدت کوچک­ترین اثری از نامرتبی و کثیفی در تالار دیده نمی­شود.­

تسهیلات کامل:

تالار­ پذیرایی قابلیت برگزاری مراسم­های مختلف با بیش از صدها نفر را دارا می­باشند و در مقایسه با خانه دارای امکانات و تسهیلات بیشتری مانند فضای باز، سرویس­های بهداشتی بزرگ و مجلل، اتاق­های رختکن، سالن غذاخوری و … می­باشند.

خدمات مشتری مناسب:

در تالار­ پذیرایی خدمات به مشتری به بهترین شکل ممکن انجام می­گیرد. برای مثال هر زمان که مشکلی برای شما پیش بیاید، کارمندان در جهت رفع آن مشکل حضور پیدا می­کنند. از آنجا که ارائه خدمات مناسب به مشتری از اهداف اصلی تالارهای پذیرایی است کارمندان تالار در تمام مدت و در یونیفرم­های مخصوص آماده خدمت رسانی هستند.

مزایای تالارهای پذیرایی

از دیگر مزایای تالارهای پذیرایی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای زیبا و مناسب
  • بهترین گزینه برای برگزاری مراسم­ها در شب
  • قیمت مناسب
  • محیط امن

منبع : https://tinyurl.com/y68ppqht

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 389 تاريخ : 9 آبان 1399 ساعت: 22:38

بازاریابی اینستاگرام یا اینستاگرام مارکتینگ دو عبارتی است که احتمالا این روزها زیاد آن را می شنوید. چرا؟ اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار است. ( باورتون میشه که الان ۹ سال از آغاز به کار اینستاگرام و این عکسهای چهارگوش با فیلترهای جذاب می گذره؟!)اینستاگرام از سال ۲۰۱۰ با قدرتی بالا بازار رو تصاحب کرد. به نظر میاد که این روزها همه از پیر و جوان اکانت اینستاگرام دارند. حتی بعضی ها برای حیوانات خانگی خودشون هم پیچ جدایی باز کردن.

در کنار پیج های شخصی خیلی از برندهای دنیا از اینستاگرام مارکتینگ برای معرفی و فروش محصولات استفاده می کنند. اصول بازاریابی در اینستاگرام یکی از بهترین ابزار ها برای آگاهی از برند (brand awareness) و معرفی برند است. اینستاگرام این فرصت را در اختیار کاربران قرار داده تا با یک فضای کاملا دوستانه و غیر رسمی به صورت غیر مستقیم به معرفی برند و فروش محصولات بپردازیم.

 

به نظر می رسد این روزها بسیاری با آموزش دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام ، دوره بازاریابی اینستاگرام ، کلاس آموزش اینستاگرام ، دانلود کتاب بازاریابی با اینستاگرام می خواهند دانش خود را در جهت بازاریابی اینستاگرام و استراتژی بازاریابی اینستاگرام افزایش دهند.

 

مطالبی که این روزها در مورد اینستاگرام مارکتینگ (بازاریابی اینستاگرام) در وب سرچ می شود:

  • آموزش بازاریابی اینستاگرام
  • استراتژی بازاریابی اینستاگرام
  • بازاریابی اینستاگرام pdf
  • بازاریابی اینستاگرام در ایران
  • کتاب بازاریابی اینستاگرام
  • اصول بازاریابی در اینستاگرام
  • دانلود کتاب بازاریابی با اینستاگرام
  • آموزش دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام
  • کتاب اینستاگرام مارکتینگ
  • آموزش دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام

 

[مطلب مرتبط : سئو چیست و متخصص سئو | خدمات سئو ]

چگونه با اینستاگرام مارکتینگ در کسب و کار موفق شویم؟

برای یک اینستاگرام مارکتینگ موفق و آشنا شدن با راهکار افزایش فروش در اینستاگرام نیاز هست که فضای اینستاگرام را بهتر بشناسیم. این محتوا در آینده با اضافه شدن قابلیت های جدید اینستاگرام بروز رسانی می شود.

  • چگونه بیزنس پروفایل ( Business account ) بسازیم؟
  • مدل پست های پست اینستاگرام
  • طریقه استفاده از هشتگ ها

 

 

چگونه بیزنس پروفایل ( Business account ) بسازیم؟

 

خب آماده هستید با اینستاگرام مارکتینگ در این شبکه اجتماعی معروف شوید؟ پس با هم روش ها و اصول بازاریابی در اینستاگرام را دنبال می کنیم. فقط یک نکته در نظر داشته باشید که هدف اصلی شکل گیری اینستاگرام از اول به اشتراک گذاشتن محتواهای بصری بوده است. بنابراین در اولویت خود داشته باشید که باید وقت و انرژی بیشتری برای تهیه عکس های مناسب بذارید. و اگر این کار را انجام ندهید فالوورهای خود رو از دست می دهید.

۱) نرم افزار اینستاگرام را دانلود کنید.

در حال حاضر نرم افزار دسکتاپ اینستاگرام تمامی قابلیتهای اینستاگرام گوشی را ندارد. برای همین برای ساخت اکانت نمی شود از اینستاگرام دسکتاپ استفاده کنید. برای دانلود رایگان اینستاگرام می توانید از  Apple App Store و  Google Play. یا از کافه بازار استفاده کنید.

۲) یک حساب کاربری بسازید.

بعد از نصب برنامه برای ساخت اکانت اینستاگرام از ۲ تا گرینه می توانید استفاده کنید یا از ایمیل و یا حساب کاربری در فیسبوک. بهتر است که با ایمیل کاری خود وارد شوید تا بعدا محتواها در فیسبوک شخصی شما منتشر نشود.

 

در ادامه مشخصات خود را وارد کنید. نام کامل شما همانی است که پروفایل نمایش داده می شود. و نام کاربری و پسورد شما نیست. نام واقعی بیزینس خود را وارد کنید. تا اینستاگرام نیز این مورد را تشخیص دهد.

بازاریابی اینستاگام2

۳) یک شناسه کاربری برای خود بنویسید.

مرحله بعدی وارد کردن شناسه کاربری است . که یک اسم مختص به شماست و در اینستاگرام تنها شما با آن نام دیده می شوید. بنابراین اسمی انتخاب کنید که می دانید بیشتر مشتری ها و کاربران ، شما را با آن می شناسند و اگر در اینستاگرام به دنبال شما باشند آن نام را سرچ می کنند. مثلاً اگر نام شرکت “ایده گزین خدمت افزار مانا” می باشد ولی کاربران شرکت را به اسم “خدمت از ما” می شناسند باید نام کاربری پیچ اینستاگرام هم “khedmatazma@” باشد این نکته هم در نظر داشته باشید که فقط از حروف لاتین برای نامگذاری می توانید استفاده کنید.  البته بعدا هم می توانید این نام را در قسمت تنظیمات تغییر دهید.

بازاریابی اینستاگرام3

۴) عکس مناسبی برای پروفایل خود انتخاب کنید.

اولین چیزی که کاربران بعد از سرچ نام شما در اینستاگرام می بینند، عکس پروفایل شماست. بنابراین اگر قصد دارید لوگو شرکت خود را بگذارید یک عکس واضح و مشخص انتخاب کنید و در نظر داشته باشید که چون عکس پروفایل اینستاگرام گرد هست، فضای خالی برای برش عکس بگذارید. می توانید از ابزارهایی مثل فتوشاپ برای درست کردن عکس مناسب بگذارید. اگر پیچ شما برای برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ است سعی کنید عکس واضحی از خود بگذارید و پشت عکس روشن باشد تا چهره شما کاملاً مشخص باشد. از عکس های شلوغ که مثلاً در طبیعت و از فاصله دور گرفته شده است استفاده نکنید.

بازاریابی اینستاگرام4

 

۵) بیوگرافی مناسبی برای خود انتخاب کنید.

حداکثر کاراکتری که می توانید در قسمت Bio استفاده کنید ۱۵۰ تا می باشد. بنابراین باید با همین متن کوتاه بتوانید بیوگرافی مناسبی از خود بنویسید. نکته دیگر اینکه در بیوگرافی بهتر است که مشخص کنید که با فالو کردن پیچ شما ، کاربر چه اطلاعاتی به دست می آورد و هدف پیچ شما چیست.

تنها جایی که می توانید در اینستاگرام لینک قابل کلیک کردن قرار دهید در قسمت Bio می باشد. اگر قصد دارید که مثلا لینک پست جدیدی که در وبسایت خود منتشر کرده اید قرار دهید، حتما از کوتاه کننده های لینک مثل Bitly و  Goo.gl استفاده کنید.

بازاریابی اینستاگرام5

با کلیک کردن بر روی Edit profile شما می توانید عکس و بیوگرافی خود را تغییر دهید.

بهتر است که عکس پروفایل و بیوگرافی خود را هر چند وقت یکبار تغییر دهید. با این روش اینستاگرام تشخیص می دهد که شما پیچ فعالی دارید. شاید برایتان سوال باشد که لوگو شرکت را چگونه تغییر دهیم؟ بهترین مثال در این مورد لوگو گوگل است که هر روز با مناسبت های مختلف شکل لوگو را تغییر می دهد. بنابراین مثلاً اگر به عید نوروز نزدیک می شویم می توانیم یکی از آیتم های هفت سین را به لوگو اضافه کنیم.

بازاریابی اینستاگرام6

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 361 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 9:41

طراحی سایت در آمل

 

انواع طراحی سایت در آمل و مازندران

طراحی سایت در آمل دارای انواع و اقسام خاصی است که هر کس بنا بر نیاز خود می تواند هر یک از این انواع خاص طراحی سایت در مازندران را برای سایت مورد نظر خویش سفارش دهد. از جمله انواع طراحی سایت می توان به زبان برنامه نویسی php و asp اشاره کرد که برای استخوان بندی سایت و نیز برای یافته های بانکی و محل نگهداری فایل ها و اطلاعات کاربران با استفاده از این زبان های برنامه نویسی می توان رو به طراحی سایت آورد.

در کنار آن می توان با زبان برنامه نویسی cms نیز به گونه ای دیگر به طراحی سایت پرداخت که در این بین گروه مقتدر طراحی سایت در مازندران ، آمل ، بابل ، ساری با کوله باری از تجربه و تخصص با کادر فنی بسیار قوی می تواند هر گونه طراحی سایتی را بسته به نیاز مشتری برای آن ها پدید آورند تا بتوان از این منظر آن ها را صاحب یک سایت بسیار شکیل و هدفمندی ساخت که می توان با بهره گیری از این سایت، گامی بسیار مستحکم در راستای توسعه کسب و کارهای خویش برداشت .

با جذب مشتریان بسیار زیاد در سراسر کشور به یکه تازی خویش در سراسر کشور ادامه داد و در شغل خویش با موفقیت و کسب سودآوری های قابل توجه خود را به همگان معرفی ساخت. بنابراین گروه طراحی سایت در مازندران،آمل،بابل،ساری،قائمشهر می تواند دست شما را گرفته و شما را تا بلندای موفقیت با خود بالا ببرند.

در این بین در صورت تمایل می توانید با شماره تماس 09111273476 آماردوب تماس حاصل نموده و یا به استان مازندران، شهر آمل، به شکل حضوری مراجعه نمایید و هر نوع طراحی سایتی را که می خواهید با مسئولین آن ها در میان گذاشته تا در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی کرده و شما را با طراحی سایت از جایگاه خود به جایگاهی بسیار فراتر از آنچه تصور می کردید، به پرواز درآورد که قطعا برای شما بسیار سودده و مثمر به ثمر خواهد بود.

 

سفارس انواع سایت در طراحی سایت مازندران،آمل،بابل،ساری،قایمشهر

 

سفارش انواع سایت در مازندران،آمل،بابل،ساری،قایمشهر

هر کسب و کاری به مانند صنف بنگاه های معاملاتی (املاکی ها)، شرکت های مختلف و نیز فروشگاه های زنجیره ای یا هر نوع شغل دیگری می توانند با طراحی سایت دوباره از نو احیاء شود.

به عنوان مثال سایت شرکتی، سایت املاک، سایت فروشگاه و غیره و غیره همگی از انواع طراحی سایت بهره می گیرند تا به هر طریقی بتوانند رونقی چشمگیر به کسب و کارهای خویش ببخشند. در صورتی که شما هم در زیر مجموعه یکی از این شغل ها هستید و از نبود مشتری رنج می برید و حس می کنید که نمی توان در شغل خویش به موفقیت و سودرسانی نائل آمد؛

می توانید با طراحی سایت با مازندران در ارتباط باشید تا برای شما سایتی را طراحی نمایند که شهرت شما را در آفاق این مرز و بوم بگسترانند و شما را با انبوهی از مشتریان به صورت روزانه مواجه گردانند که می توان بلافاصله با این کار شما را به سودهایی برسانند که به هیچ عنوان حتی در خواب هم نمی توانستید چنین تصوری را ببینید که به یکباره این طور شما را از فرش به عرش می کشانند.

برای بهره مندی از این مهم می توانید با شماره تماس 09111273476 تماس بگیرید و شغل مورد خویش را به آن ها اعلام دارید تا با توجه به نیازهایی که شما از طراحی سایت در نظر دارید، تمامی موارد موجود در ذهن شما را به بهترین نحو ممکن صورت داده و سایتی را در اختیار شما قرار دهند که بتوانید با کمک آن خود را در سطح بسیار کلان و گسترده ای به دیگران معرفی نمایید تا نه تنها فقط در شهر و دیار خویش،

بلکه در سراسر کشور محصولات خویش را به منصه فروش و در دسترس همگان قرار دهید تا به لطف پیشرفت تکنولوژی بتوان از این راه کسب درآمد نمود.

 

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 316 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 21:29

خبرنامه